fbpx

סיור מקצועי ראשון של לדיאנסקי, המשנה לראש העיר ת"א ומחזיק תיק בריאות הציבור, בטיפות חלב

טיפות חלב – הרבה יותר ממה שחשבתם! מדובר היום במרכזי משפחה שנותנים מענים שונים להורים וילדים מגיל לידה ועד 6.

"כעיר מובילה שהיא חלק מארגוני ערים גדולות ומרכזיות בעולם, לקחה על עצמה עיריית ת"א לפעול לקידום הוליסטי של ערכי הבריאות, באספקטים שונים, של תושביה", ציין לדיאנסקי.

בשבוע שעבר, כחלק מכניסתו לתפקיד, ביקר ראובן לדיאנסקי, משנה לראש העיר ת"א ומחזיק תיק בריאות הציבור, במרכזי הבריאות למשפחה של העירייה בקרית שלום ובעג'מי.

המקום שרובכם מכירים בתור טיפות החלב, עובר בשנים האחרונות מהפכה חיובית והוא כעת הרבה מעבר לטיפות חלב. בנוסף לשירותים הותיקים של חיסונים ומעקב גדילה, מוצעת עתה מעטפת מקצועית רחבה לילד ולהורים, כמו: ייעוץ הנקה, שירותי תזונאיות, סדנאות להורים, חדרי פעילות ומשחקים. אלה רק חלק מהשירותים שניתנים בתוך 15 מרכזי המשפחה שפרוסים בעיר לרווחת התושבים.

ראובן לדיאנסקי: "אני מלא הערכה לתהליך הזה ולנשים באגף שמובילות אותו. אני בטוח שביחד נשפר ונייעל את התחום ונוביל את שירותי הבריאות העירוניים עוד שלב משמעותי קדימה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!